Rust-Stop (konzervace podvozku)
RUST-STOP
OCHRANA PODVOZKU
OCHRANA PODVOZKU MOTOROVÝCH VOZIDEL SE PROVÁDÍ ANTIKOROZNÍM NSTŘIKEM NA BITUMENOVÉ BÁZI, KTERÝ ZAJISTÍ SPOLEHLIVOU OCHRANU PŘED KOROZÍ.
Prodlužte život svému vozu ochraným nástřikem RUST-STOP SYSTEM
CENA NÁSTŘIKU PRO OSOBNÍ VOZY JE OD 3800,.do 6500,- VČETNĚ DPH
PRO UŽITKOVÉ VOZY DO 3,5T JE CENA OD 6500 DO 10500,-VČETNĚ DPH.
OŠETŘENÍ DUTIN KAROSERIE VOSKEM OD 1600,- VČETNĚ DPH
*V CENĚ JE ZAHRNUTO MYTÍ PODVOZKOVÉ ČÁSTI A ODSRANĚNÍ POVRCHOVÉ RZI.
PŘESNOU CENU STANOVÍME NA ZÁKLADĚ MODELU A TYPU VOZIDLA.
Význam antikorozní ochrany
Převážná většina ušlechtilých materiálů používaná při výrobě vozidel, dopravní techniky konstrukcí a strojírenských výrobků všeobecně má z procesu výroby v sobě určitou energetickou „napjatost“, kterou se přirozené procesy (koroze) snaží uvést do původního stavu. Dále vlivem nerovnoměrného složení, různého elektrochemického potenciálu jednotlivých materiálů resp. i částí jejich struktury (krystaly) a vlivu prostředí ( vzdušná vlhkost a „kyselost“, voda, chemikálie užívané pro údržbu komunikací atd.) dochází ke korozi kovů, tak jak ji známe například u oceli, kde probíhá plošně na povrchu výrobku, ale i například hloubkově po hranicích krystalů (důlková koroze).
Obdobně velmi intenzivně korodují i barevné kovy (hliník a jeho slitiny). Navíc veškeré konstrukční spoje (svarové, nýtové, šroubové atd. spojují materiály s různým elektrochemickým potenciálem a tím se proces koroze v uvedených místech významně urychluje.
Ochranný nástřik podvozku a dutin provádíme kvalitními a vyzkoušenými přípravky a vosky, které mají vysoký antikorozní účinek. Nástřik doporučujeme u nových vozidel a vozidel po karosářských opravách. Provedený nástřik je vhodné jednou ročně zkontrolovat, např. při výměně motorového oleje a v případě potřeby obnovit. Nejvhodnějším obdobím pro aplikaci ochranného nástřiku podvozku a karoserie je období od jara do podzimu, zejména pak čas před zimou. Vaše vozidlo pak bude chráněno v době, kdy je vystaveno extrémním vlivům, jako je sůl, odlétavý posypový materiál, dlouhodobá vlhkost, mráz a velké teplotní změny.